آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به گزارش روابط عمومي شهرداري تبريز مهندس نوين صبح امروز و در نشست علني شوراي اسلامي شهر كه با حضور اعضاي شورا ، فرماندار تبريز و مديران ارشد شهرداري برگزار گرديد ، لايحه بودجه پيشنهادي 21 هزار ميليارد ريالي اين مجموعه براي سال 92 را جهت بررسي ، اعلام نظر و تصويب نهايي تقديم رييس شوراي اسلامي شهر كرد.

شهرداری تبریز

شهردار تبريز پيش از تقديم اين لايحه طي سخناني در صحن علني شورا با اشاره به ويژگي‌هاي بودجه سال آينده شهرداري گفت: انقباضي بودن و نيز افزايش اعتبارات و رديف‌هاي بودجه‌اي بخش عمراني از ويژگي‌هاي اصلي بودجه سال آينده شهرداري تبريز به شمار مي‌رود و تلاش خواهد شد با توجه به تقارن اجراي اين لايحه با اولين سال برنامه 5ساله سوم توسعه شهرداري ، تمامي برنامه‌ريزي‌ها منطبق و هم‌سو با برنامه مذكور باشد.

مهندس نوين در ادامه با اعلام اين كه بالغ بر 41/8 درصد بودجه سال آينده شهرداري تبريز را طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني خدماتي در حوزه حمل و نقل شامل مي‌شود.

شهردار تبريز در عين حال ابراز اميدواري كرد با بررسي و تصويب به موقع لايحه بودجه سال 92 شهرداري از سوي شوراي اسلامي شهر زمينه براي تداوم روند توسعه تبريز در سال آتي فراهم گردد.

منبع: shahryarnews.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: تبریز, اولین, شهر, کشور, لایحه, بودجه, شورا, سال92,
[ 11 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب